W październiku 2013 roku „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) zanotował średnią sprzedaż e-wydań wynoszącą 9 247 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł ten zyskał 20,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Drugie miejsce należało do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) ze średnim wynikiem na poziomie 8 738 egz., czyli o 88,32 proc. większym niż rok wcześniej.
Na podium uplasował się jeszcze „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż e-wydań tego dziennika zwiększyła się o 19,26 proc. do 2 303 egz.Natomiast na czwartą lokatę spadła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej sprzedaż e-wydań w analizowanym okresie wyniosła 1 855 egz., po spadku o 7,53 proc.Największy wzrost sprzedaży e-wydań, wynoszący 236,45 proc. zanotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) plasujący się na miejscu szóstym z wynikiem 360 egz. Rok wcześniej dziennik ten był siódmy.Z kolei największy spadek odnotowała „Gazeta Polska Codziennie”, która spadła z miejsca piątego na siódme. Sprzedaż e-wydań tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 17,35 proc. do 324 egz.W październiku 2013 roku tylko jeden dziennik wykazał sprzedaż mutacji cyfrowych. Była nim „Gazeta Wyborcza”, której wynik wyniósł 1 097 egz. (w porównaniu do października 2012 roku się nie zmienił).Natomiast największym udziałem sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem, wynoszącym aż 25,20 proc., pochwalić się mógł „Parkiet”.

E-wydania to dostępne w Internecie wersje gazet, identyczne pod względem zawartości z wersjami papierowymi. Ich sprzedaż wraz ze sprzedażą wydań drukowanych zaliczana jest do sprzedaży ogółem.Z kolei mutacje cyfrowe to wydania różniące się finalnie od wersji papierowych, wzbogacone np. o dodatkowe zdjęcia czy multimedia. Raportowane są tutaj np. wydania dzienników na tablety - iPad czy Kindle. Sprzedaż mutacji cyfrowych nie jest zaliczana do sprzedaży ogółem.











