Średnia widownia informacyjnego serwisu „Dziennik regionów” pokazanych w okresie od 1 stycznia do 12 grudnia 2023 roku w TVP3 (emisja codziennie około godz. 22.00) wyniosła 95 tys. osób.
Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 0,92 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,49 proc. w grupie 16-49 i 0,65 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-ktokolwiek-widzial-ktokolwiek-wie-tvp-zwolnienia-oszczednosci,7169454259758721a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 30 lipca. Śledziło je średnio 256 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Dziennika regionów” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 12 grudnia 2022 roku w TVP3 wyniosła 125 tys. osób. Dało to TVP3 odpowiednio 1,09 proc., 0,64 proc. i 0,79 proc. udziału. Informacyjny magazyn stracił 30 tys. widzów.
„Dziennik regionów” to główny program podsumowujący wydarzenia mijającego dnia i zapowiadający najważniejsze tematy dnia następnego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nie-dziala-tvp-info-koniec-tvp1,7169453649757825a ##










