e-mailoholicy

Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tematem raportu przygotowanego na zlecenie Veritasu przez Dynamic Markets było uzależnienie internautów od e-maili. Okazuje się, że nieotrzymywanie maili lub chwilowy brak dostępu do poczty elektronicznej (bez względu na powód) to powód do złości większości internautów.

Co piąty z nich wybucha gniewem od razu (np. po awarii poczty), 30 proc. badanych zaczyna się złościć po pół godzinie bez otrzymywania e-maili, zaś po godzinie wybucha gniewem 82 procent.

Czyżby trzeba bylo zacząć tworzyć kluby "anonimowych e-mailoholików"? Firma nie podała jednak danych dotyczących wielkosci i sposobu wyboru "próbki badawczej" -stąd nie wiadomo na ile powyższe badania mogą być reprezentatywne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"