E-mailowa obsługa klienta zawodzi

Poczta e-mail jest najsłabszym kanałem obsługi klienta w WielkiejBrytanii.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Transversal,będącej dostawcą rozwiązań obsługi klienta. Transversalprzeanalizował 100 czołowych brytyjskich firm z różnych branż podkątem ich zdolności do odpowiadania na pytania klientów przeztelefon, stronę internetową lub pocztę e-mail.

Okazało się, że tylko na 46 procent pytań zadanych drogą mailowąuzyskano właściwe odpowiedzi, podczas gdy 28 procent firm nieudzieliło żadnych odpowiedzi - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

Przeciętny czas odpowiedzi na pytanie zadane poprzez pocztęe-mail wyniósł aż 46 godzin. To znaczące pogorszenie w porównaniu z2006 rokiem, kiedy na odpowiedzi trzeba było czekać średnio 33godziny.

Dla porównania, na pytania zadawane poprzez stronę internetową,firmy potrafiły właściwie odpowiedzieć w 50 procentach przypadków,a w przypadku 55 procent pytań zadawanych drogą telefoniczną, naodpowiedź nie trzeba było czekać dłużej niż dwie minuty.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"