e-point SA Srebrnym Partnerem SAP / Hybris

SAP/ Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, oraz e-point SA, specjalizujący się w tworzeniu wielokanałowych rozwiązań sprzedażowych, podpisali porozumienie o współpracy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca otwiera e-point dostęp m.in. do wiodących i sprawdzonych technologii, na których firma zamierza oprzeć swoją strategię rozwoju na najbliższe lata. Platforma Hybris idealnie wpisuje się w obszar posiadanej przez e-point wiedzy technologicznej, jak i kompetencje projektowe w zakresie tworzenia złożonych systemów informatycznych. SAP Hybris to idealne rozwiązanie dla wielonarodowych platform e-commerce, sprzedaży bezpośredniej i MLM oraz dla  systemów omnichannel w sektorze finansowym.

W ostatnich latach doszło do cichej, cyfrowej rewolucji, która nieodwracalnie zmieniła ścieżkę zakupową. Klient może przetestować i nabyć produkt poprzez dziesiątki różnych kanałów. Firmy, które najlepiej zrozumieją przebieg procesów zakupowych i stworzą model biznesowy oparty na właściwym rozwiązaniu technologicznym – wygrają.

- Sukces firm, dla których pracuje e-point, zależy od tego, w jaki sposób odpowiadają  one na  oczekiwania swych klientów - mówi Marek Sodolski, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w e-point - Poszukiwaliśmy oprogramowania, które pozwoli naszym partnerom osiągnąć przewagę konkurencyjną poprzez skuteczniejsze dotarcie do odbiorcy, a jednocześnie będzie na tyle elastyczne, aby błyskawicznie dopasować się do zmieniającego się rynku. Wybór padł na Hybris - uznaliśmy, że to kombinacja dojrzałej technologii, wielu gotowych grup modułów przy jednoczesnym zachowaniu ogromnych możliwości ich dostosowania do warunków klienta.

- Kompetencje, z których znany jest e-point, wskazują, że firma ta dobrze rozumie złożoność nowych modeli biznesowych. To stwarza silną podstawę do współpracy z SAP - mówi Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska - W wyniku zastosowania strategii wielokanałowej, firmy zauważają zwiększenie lojalności konsumentów, wzrost przewagi konkurencyjnej i lepsze wrażenia konsumentów. Potwierdza to nasze badanie, przeprowadzone wśród decydentów omnichannel. Oczekiwania klientów są i będą kluczowym elementem definiującym strategie sprzedaży wielokanałowej.

Firma Hybris Software, należąca do SAP, jest obecna na rynku od 1997 roku. Oferuje wysokiej jakości narzędzia do zarządzania danymi klientów, procesami komercyjnymi i portfolio produktów, pozwalające na objęcie tym samym rozwiązaniem wielu kanałów (sklepy, call center, aplikacje przeglądarkowe i mobilne, BTL).

e-point SA od blisko 19 lat tworzy  nowatorskie systemy internetowe "szyte na miarę" dla największych międzynarodowych korporacji. Dzięki dobremu know-how z rozwiązań firmy korzystają m.in. Grupa ING, Amway, Raiffeisen Polbank, Lion's Bank, PZU, Aviva, Aegon. Hybris pozyskuje więc  wsparcie stabilnego partnera wdrożeniowego o silnej pozycji rynkowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"