"Echo Miasta" w poniedzialek

Bezpłatna gazeta "Echo Miasta" zmienia dzień ukazywania się na rynku.

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Od 6.02.2006 r. zmienia się dzień wydawania „Echa Miasta”, które będzie ukazywać się w poniedziałki, zamiast w niedzielę. Podejmując decyzję o zmianie dnia wydawniczego wydawca brał pod uwagę opinie czytelników i klientów oraz sugestie ekspertów rynku prasowego.

- Wydanie niedzielne ma ograniczoną możliwość dotarcia do odbiorcy, nawet jeśli jest bardzo dobrze kolportowane – Łukasz Gajewski, prezes Media4mat – okazuje się, że duża część adresatów naszych tekstów i reklam spędza niedziele w domu.

Czytelnicy zostaną poinformowani o zmianie w dwóch najbliższych niedzielnych wydaniach 22.01 i 29.01.

Nie zmienia się charakter gazety. W poniedziałek pozostają teksty dłuższe, gwarantujące dobrą lekturę. Dodany został natomiast miejski przewodnik po nadchodzącym tygodniu oraz więcej sportu.

Wydawcą bezpłatnej gazety miejskiej „Echo Miasta” jest spółka Media4mat, której głównym udziałowcem jest grupa Polskapresse. W tygodniu wydanych jest 14 edycji „Echa Miasta”. Gazeta ukazuje się w każdy czwartek i niedzielę w 7 głównych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdynia i Łódź).

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Oshee współpracuje z Kacprem Tomasiakiem

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Zaskakujący wybór Człowieka Roku 2025 magazynu "Time"

Zmiany i awanse w Agencji 2012

Zmiany i awanse w Agencji 2012

Świąteczna kampania Lay’s w regionalnych językach, dialektach i gwarach

Świąteczna kampania Lay’s w regionalnych językach, dialektach i gwarach

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI

Akcje Meta spadają po raporcie dotyczącym AI