Tworzony przez Empathy system B2B ma ułatwić koordynację procesów obejmujących m.in. odbiór maszyn, zarządzanie urządzeniami zastępczymi oraz niezbędną logistykę. System początkowo zostanie wdrożony w siedmiu krajach: Polsce, Austrii, Kanadzie, Czechach, Niemczech, Węgrzech i w USA.
Do tej pory dane dotyczące obsługi zgłoszeń serwisowych znajdowały się w systemie ERP Nespresso. Dostępu do niego nie posiadali jednak partnerzy odpowiedzialni za serwisowanie maszyn oraz logistykę. Rozwiązaniem tego problemu ma być realizowany przez Empathy webowy system B2B. Dzięki integracji z systemem ERP będzie on umożliwiał wymianę informacji między Nespresso a partnerami oraz stałe monitorowanie statusu każdego zgłoszenia.
"Dedykowane aplikacje webowe zintegrowane z systemami ERP to optymalne rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw i korporacji chcących usprawnić współpracę z partnerami. Zapewniają tak ważny we współczesnym biznesie dostęp do niezbędnych danych niezależnie od miejsca i czasu. Sprawdzają się szczególnie tam, gdzie znaczenie ma łatwa, zdalna komunikacja z kontrahentami korzystającymi z urządzeń o zróżnicowanej konfiguracji" - stwierdził Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy.












