Enea wybiera GPD Advertising do marketingu bezpośredniego

Agencja GPD Advertising rozpoczęła obsługę dostawcy energii elektrycznej Enea w zakresie marketingu bezpośredniego. Współpraca została zaplanowana na cały bieżący rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

GPD Advertising odpowiada dla Enei za kompleksowe wsparcie w działaniach marketingowych, skierowanych bezpośrednio do klientów biznesowych i indywidualnych. Do zadań agencji należy m.in. kreacja i produkcja materiałów posprzedażowych, folderów, broszur i taryf, realizację przygotowywanie wizualizacji punktów handlowych oraz realizacja działań promocyjnych.

GPD Advertising zdobyła to zlecenie w przetargu. Enea nie ujawnia, ile ani które inne agencje brały w nim udział. Firma dotychczas w zakresie marketingu bezpośredniego nie współpracowała na stałe z żadną agencją.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące