Ergo Hestia chwali się w reklamach, ile firm i marek ubezpiecza

W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Ergo Hestii. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z domem mediowym Brand Connection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Hestii pokazują, jaką część najważniejszych przedsiębiorstw i marek w Polsce ubezpiecza ta firma. Okazuje się, że Ergo Hestia pracuje dla od 83 do 92 proc. spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w indeksach WIG 20 i WIG-BUDOW. , przedsiębiorstw z pierwszej dziesiątki najbardziej zyskownych w kraju oraz marek z pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich brandów.

grafika

Kampania - rozpoczęta 7 maja, a zaplanowana do 15 czerwca - obejmuje prasę opiniotwórczą („Wprost”, „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Harvard Business Review”, „Bussinesman.pl” i „Nowy Przemysł”) oraz internet (wnp.pl - strona główna i dział „Finanse”).

grafika

Kreację kampanii Ergo Hestia przygotowała we własnym zakresie, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"