Ergo Hestia: ruszyła kampania Jestem Pewien

Od połowy stycznia Ergo Hestia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Jestem pewien”. Nasze reklamy pojawiają się w telewizji, internecie i radiu – pokazują ofertę produktową Ergo Hestii i przewagę ubezpieczenia pakietowego, jakim jest Hestia 7.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki niemu każdy Polak może ubezpieczyć swój dom, samochód, rodzinę od nieszczęsliwych wypadków, odpowiedzialność cywilną, skorzystać z assistance - to wszystko w jednym miejscu i u jednego agenta.

W kampanii wskazujemy również na wygodę, która w ubezpieczeniu jest bardzo ważna w momencie, gdy liwidujemy szkodę. Dlatego w kampanii informujemy klientów m.in. o możliwości skorzystania z eKonta, dzięki któremu możemy zarządzać swoimi polisami w sieci. Już od trzech lat można w Ergo Hestii w ten sposób zlikwidować szkodę przez internet. To oszczędza czas, pozwala też mieć dostęp do informacji o polisach i o szkodach 24h/dobę 7 dni w tygodniu.

Kampania będzie obecna we wszystkich wiodących stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i TVP3, a także w stacjach tematycznych. Mottem kampanii pozostaje nasze sprawdzone hasło: Ergo Hestia. Jestem pewien.

Więcej o kampanii i kreacje reklamowe można znaleźć na stronie Jestem Pewien.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji