W obliczu rosnącego znaczenia wydajności sieci jako czynnika wyróżniającego operatorów komórkowych, Ericsson i SoftBank Mobile Corp („SoftBank Mobile”) pracują razem nad zwiększaniem zadowolenia użytkownika (user experience) w nawet najbardziej przeciążonych środowiskach sieciowych za pomocą nowego rozwiązania Mobility-based Policy.
Nowa funkcja firmy Ericsson – Mobility-based Policy, to bezpośrednie połączenie rozwiązań Ericsson SGSN-MME oraz Ericsson Service-Aware Policy Controller. To połączenie pozwala dotrzeć informacjom dotyczącym zarządzania mobilnością z SGSN-MME bezpośrednio do Service-Aware Policy Controller, natomiast wybrane decyzje dotyczące linii działania będą wówczas mogły dotrzeć z Service-Aware Policy Controller bezpośrednio do SGSN-MME. Poprzez odciążenie bram, Mobility-based Policy wspiera zwiększanie zadowolenia użytkownika związanego z lokalizacyjnymi usługami komórkowymi, zmniejszając jednocześnie ruch sygnalizacyjny w obrębie sieci. Jest to szczególnie ważne w bardzo obciążonych środowiskach użytkowników, takich jak Tokio w godzinach największego ruchu.

Sieć SoftBank Mobile obejmuje zarówno Ericsson LTE Radio Access Network, jak i Evolved Packet Core. Ericsson został również wybrany przez SoftBank Mobile do świadczenia i zintegrowania usług połączeń głosowych w sieci LTE (VoLTE) dla użytkownika końcowego (end-to-end). Ericsson to lider na rynku usług LTE Radio Access Network i Evolved Packet Core. Obecnie sieci firmy Ericsson obsługują 50 procent ruchu generowanego przez smartfony LTE, czyli ponad dwukrotnie więcej niż nasz największy konkurent. Ericsson wspierał również pierwsze uruchomienie wszystkich usług komercyjnych połączeń głosowych VoLTE i jest liderem na rynku IMS.
dostarczył

infoWire.pl











