Multiscreen Self-Service, nowe rozwiązanie firmy Ericsson, umożliwia, na niespotykanym dotąd poziomie, zarządzanie supskrypcjami prepaid i postpaid przez użytkowników końcowych. Rozwiązanie to uelastycznia obsługę własnych abonamentów przez klientów indywidualnych i firmy.
Multiscreen Self-Service firmy Ericsson to platforma samoobsługowa dostosowywana do oferty i identyfikacji wizualnej operatorów. Dostęp do niej możliwy jest poprzez dowolne urządzenie – od telefonów typu feature phone, poprzez smartfony i tablety, aż po komputery PC (interfejs graficzny dopasowywany jest do możliwości wykorzystywanego przez abonenta urządzenia końcowego).
Multiscreen Self-Service oddaje kontrolę nad abonamentem w ręce użytkowników. Klienci mogą za jej pomocą wybrać najatrakcyjniejsze dla siebie promocje z oferty operatora. Self-Service umożliwia zakup dodatkowych usług u operatorów, odnawianie, zmianę i rezygnację z pakietów.

W samej aplikacji mogą również zgłaszać problemy techniczne, a w przypadku uzasadnionej reklamacji operator ma możliwość udzielenia klientowi rekompensaty – np. poprzez darmową aktywację pakietu danych na określony czas.
Dla operatorów, Self-Service to poprawa Customer Experience w kontakcie z marką, odciążenie działów wsparcia i salonów sprzedaży oraz zwiększenie sprzedaży poprzez ułatwienie klientom zakupów dodatkowych usług i pakietów. Rozwiązanie firmy Ericsson daje możliwość natychmiastowego wprowadzania spersonalizowanych promocji na usługi i pakiety, ale również oferowania darmowych okresów próbnych.
Multicreen Self-Service zdobyło nagrodę Global Telecoms Business Innovation Award za innowację w zakresie obsługi konsumentów. Ericsson został doceniony za skuteczne wdrożenie rozwiązania w spółce Ooredoo Tunisia, będącej największym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji.

Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards są przyznawane dla innowacyjnych projektów w światowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usługodawców i współpracujących z nimi dostawców technologii.
dostarczył
infoWire.pl











