Ericsson wprowadza pierwszy w branży pakiet analityczny do przewidywania i poprawy zadowolenia klienta

  • Ericsson Expert Analytics 15.0 oferuje wskaźnik poziomu usług, który uzupełnia net promoter score o wskaźnik zadowolenia klienta, dostępny w każdej chwili dla wszystkich subskrybentów
  • Opiera się na wstępnie zintegrowane sieci, urządzeniach, systemach wsparcia operacji i działań biznesowych, aby dostarczyć kompleksowe narzędzie do śledzenia i zarządzania zadowoleniem klienta oraz działaniami w zamkniętej pętli
  • Podczas kongresu Mobile World Congress, Ericsson zademonstruje wiele przykładów zastosowania, w tym zarządzanie funkcjami wideo w czasie rzeczywistym, enterprise service level agreement (SLA), zatrzymanie klientów i upsell, monetyzację danych o lokacji i analizę zastosowań OTT

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.

Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson"s service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.

SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).

Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.

Justin Vander Lande, główny analityk w Analysys Mason, mówi: "Dzięki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejściu analitycznym, operatorzy mogą wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizację, w czasie rzeczywistym, złożonych usług, takich jak VoLTE czy wideo, które mają znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogą monetyzować dane o lokalizacji oferując swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usługi.” Elisabetta Romano, zastępca prezesa i szef działu OSS i udostępnianie usług w firmie Ericsson, mówi: "Dzięki wstępnej integracji narzędzi analitycznych z naszą bogatą ofertą OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzację wielu różnorodnych zastosowań dzięki wynikom analiz."

Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.

Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.

Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska