Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.
Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson"s service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.
SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).
Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.

Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.
Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.
Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.

dostarczył
infoWire.pl











