Ericsson wzmacnia swoje możliwości w serwisach dzięki pozyskaniu 1,000 ekspertów integracji systemów telekomunikacyjnych

  • Przejęcie włoskiej firmy konsultingowej oraz integracji systemów Pride Spa
  • Obecnie 40,000 profesjonalistów zajmujących się integracją systemów
  • Dodatkowe kompetencje i możliwości dla rozwoju biznesu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ericsson zakupi 100% akcji firmy Pride Spa. Pride Spa posiada 1,000 ekspertów w dziedzinie konsultingu oraz integracji systemów. Firma działa we Włoszech. Zamknięcie transakcji spodziewane jest 1 lutego 2010 roku.

Jan Frykhammar, CFO oraz szef działu Global Services, powiedział:

"Stawiamy kolejny ważny krok w kierunku zwiększenia naszych możliwości w rosnącym sektorze serwisów. Konsulting oraz integracja systemów są kluczowymi obszarami w bardziej kompleksowym środowisku telekomunikacyjnym, podczas gdy usługi oferowane użytkownikom końcowym stają się coraz bardziej zaawansowane i konwergentne w odniesieniu do sieci stacjonarnych i mobilnych.  Akwizycja przynosi nam 1,000 uzdolnionych pracowników i pomaga wzmocnić naszą ofertę w obszarze integracji systemów oraz konsultingu.”

Antonio Giugliano, CEO oraz założyciel Pride Group, powiedział:

“Jestem szczęśliwy, że mogę ogłosić zawarcie kontraktu, który potwierdza atrakcyjność pracowników Pride Spa oraz posiadany przez nich talent i wiedzę ekspercką. Doświadczenia zgromadziliśmy w ciągu 20 lat naszej obecności w branży. Jestem zadowolony wiedząc, że nasi koledzy dołączają do światowego lidera w obszarze serwisów oraz technologii w przemyśle telekomunikacyjnym.”

Polski zespół Integracji Systemów Zarządzania to:

  • Ponad ośmioletnie doświadczenie we wdrożeniach, szkoleniach i utrzymaniu Systemów Zarządzania Sieciami i Usługami
  • Certyfikowani Architekci, Integratorzy i Szkoleniowcy (certyfikacje zewnętrzne, jak i wewnętrzne)
  • Doskonalenie umiejętności naszych inżynierów poprzez szkolenia i zdobywanie doświadczenia w trakcie projektów
  • Zaangażowanie organizacji utrzymaniowej w proces wdrożenia – płynne przejęcie wdrażanego rozwiązania w utrzymanie
  • Solidny, stabilny partner biznesowy, który dostosuje rozwiązanie do realnych potrzeb klienta (podpisane globalne lokalne umowy partnerskie z wiodącymi dostawcami, rozszerzające portfolio stosownie do potrzeb)
  • Specjalizacja w zakresie wdrażania Systemów Zarządzania:

Rozwiązania Umbrella Management Solution z zakresie Zarządzania Alarmami (Fault Management) w oparciu o rodzinę produktów IBM Tivoli/Netcool Rozwiązania Umbrella Management Solution z zakresie Zarządzania Wydajnością (Performance Management) w oparciu m.in. o rodzinę produktów IBM Tivoli/Netcool Zarządzanie Jakością Oferowanych Usług (Service & SLA Management), modelowanie usług Aktywne i pasywne testy oferowanych usług (również z nastawieniem na użytkownika końcowego – End-User Experience) Systemy Wparcia dla Centrów Obsługi Klienta, Marketingu i Drugiej Linii Wsparcia

    • Centrum Kompetencyjne Ericsson w zakresie Systemów Zarządzania (zasięg globalny, udział w projektach w kilkudziesięciu krajach, łącznie z budowaniem Globalnych Centrów Zarządzania Siecią)

    W trakcie ostatnich pięciu lat Ericsson przejął pięć firm specjalizujących sie w obszarze integracji systemów i konsultingu:

    •  Audilog, Francja, wrzesień 2004, 60 pracowników - www.ericsson.com/ericsson/news/archive/2004/040922_audilog.shtm

    Transakcja kupna firmy Pride Spa jest przedmiotem decyzji regulatora rynku.

    Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

    Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 75 000 pracowników. W 2008 r. uzyskała przychody w wysokości 209 mld SEK (32,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

    Zapraszamy na:

    grafika

    PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

    NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

    Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

    Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

    Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

    Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

    Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

    Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

    Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

    Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

    Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

    Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

    Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

    Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"