Erli w komunikacie prasowym podało, że w zeszłym kwartale sprzedaż brutto (GMV) na platformie poszła w górę rok do roku o 50 proc. do 462,6 mln zł, a jej przychody – o 61 proc. do 69,3 mln. Natomiast zysk EBITDA podskoczył prawie trzykrotnie, do 6,5 mln zł.
Jak już opisywaliśmy, w pierwszej połowie 2025 roku Erli zanotowało wzrost przychodów o 62,8 proc. do 120,4 mln zł i zysku EBITDA z 6,2 do 8,7 mln.
Łącznie w pierwszych trzech kwartałach br. wpływy platformy poszły w górę o 62 proc. do 189,7 mln zł, zaś zysk EBITDA – o 95 proc. do 15,4 mln.
Na Erli coraz więcej kupujących i transakcji
To efekt mocno rosnących obrotów na platformie. W ujęciu trzech kwartałów wartość brutto sprzedanych tam produktów zwiększyła się r/r o 52 proc. do 1,29 mld zł, liczba transakcji – o 57 proc. do ponad 6,3 mln, zaś ich łączna wartość – o 52 proc. do 1,37 mld zł.

Użytkownicy kupili 15,3 mln produktów (53 proc. więcej niż przed rokiem), a w serwisie średnio było dostępnych 46,9 mln dziennie (po wzroście r/r o 68 proc.).
W trzecim kwartale br. sprzedaż brutto najmocniej urosła r/r w kategoriach Kultura i Rozrywka (o 107 proc.), Uroda (o 92 proc.), Motoryzacja (o 76 proc.), Supermarket (o 68 proc.) oraz Elektronika (o 53 proc.).
Na platformie zarejestrowało się już ponad 6 mln internautów, z czego 1,44 mln od początku 2025 roku. Ponadto pierwszego zakupu dokonało tam 1,36 mln użytkowników (19 proc. więcej niż przed rokiem). Już ponad 60 proc. sprzedaży brutto jest realizowanych w aplikacji mobilnej Erli.
Natomiast liczba sprzedawców w ciągu trzech kwartałów wzrosła o 5,3 tys. – Tak dynamiczny rozwój Erli jest efektem konsekwentnego stawiania na partnerskie podejście do sprzedawców, uczciwą politykę cenową i rozwój technologii, która ułatwia codzienne zakupy milionom użytkowników. Dziś jesteśmy w czołówce marketplace’ów w Polsce, ale nasze ambicje się na tym nie kończą – podkreślił w komunikacie Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes spółki.

W 2024 r. pierwszy zysk netto Erli
Erli od wielu miesięcy jest w dziesiątce najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. Według badania Mediapanel w październiku br. zanotowało 7,7 mln użytkowników oraz 7 minut i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania przez każdego.
– Ten rok pokazuje, że w polskim e-commerce jest miejsce na realną alternatywę wobec globalnych gigantów i dużych platform – zaznaczył Adam Ciesielczyk. – Naszym celem jest utrzymanie wysokiego tempa wzrostu przy jednoczesnym dalszym wzmacnianiu pozycji rynkowej. Chcemy, by zakupy na Erli były jeszcze wygodniejsze, szybsze i bardziej dostępne dla użytkowników w całej Polsce – wyliczył.
Jak opisywaliśmy szczegółowo, w 2024 roku przychody Erli poszły w górę o 87,2 proc. do 170,58 mln zł. Platforma wypracowała swój pierwszy zysk netto, w kwocie 4,44 mln zł.











