Udział młodych słuchaczy (będących w wieku od 15 do 24 lat) wśród wszystkich odbiorców Eski w okresie od maja do lipca br. wyniósł 31,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. W przypadku RMF MAXXX młodzi słuchacze stanowili 28,3 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kantar-millward-brown-i-kantar-polska-wyniki-w-2017-roku,7171408363275905a ##
Wśród najstarszych słuchaczy (w wieku od 60 do 75 lat) najpopularniejsze były Jedynka i Radio Maryja. Ich udziały w całkowitej liczbie słuchaczy wyniosły odpowiednio 49,6 i 48,6 proc. Tuż za nimi uplasowały się Radio Pogoda oraz Polskie Radio 24 (odpowiednio 45,7 proc. i 42,6 proc.).
Największy odsetek słuchaczy w grupie 25-39 lat miały Radio Muzo.fm (52,7 proc.) oraz RMF MAXXX (51,7 proc.). Z kolei najliczniejszą grupę słuchaczy od 40 do 59 lat miały Radio Plus (49,6 proc.) oraz RMF Classic (45,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coraz-blizej-nowego-badania-telewizji-i-radia-kolejny-krok-krrit,7171422703638657a ##
Badanie Radio Track Millward Brown monitoruje słuchalność radia wśród osób w wieku od 15 do 75 lat. Pozostałe osoby nie są brane pod uwagę.











