Z cennikowych danych przygotowanych przez Kantar Media (dawniej Expert Monitor) wynika, firma Euro-Net Warszawa, właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD, w 2010 roku na reklamę w gazetach przeznaczyła 6 proc. mniej niż rok wcześniej. Kolejna w zestawieniu Metro Group, do której należą sieć hurtowni Metro & Makro Cash and Carry oraz sieci hipermarketów Real, MediaMarkt i Saturn, zwiększyła swoje wydatki o 18 proc.
Z kolei Polska Telefonia Cyfrowa przeznaczyła na reklamę w gazetach o 24 proc. mniej, a Polkomtel – 19 proc. więcej niż w 2009 roku. Ogółem wydatki reklamowe w tym segmencie – zarówno wśród największych, jak i wszystkich marketerów – były minimalnie mniejsze niż rok wcześniej.
Przypomnijmy, że wśród dzienników zdecydowanie największe wpływy reklamowe osiągnęła w ub.r. "Gazeta Wyborcza" (zobacz szczegółowe wyniki wszystkich tytułów).

Natomiast na reklamę w magazynach najwięcej przeznaczyła w ub.r. firma L'Oreal Polska, przy czym jej wydatki były o 17 proc. mniejsze niż w 2009 roku. Z kolei Unilever Polska zwiększył swój budżet w tym zakresie o 39 proc., a Procter & Gamble DS Polska – o 41 proc. Jednak łączne wydatki 5 największych reklamodawców w segmencie magazynów były o 13 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
Wśród tytułów największe wpływy reklamowe osiągnął w ub.r. "Newsweek Polska" (zobacz szczegółowe wyniki wszystkich czasopism).











