European Professional Women’s Network włącza kobiety do gry

Polski oddział międzynarodowej organizacji networkingowej, European Professional Women’s Network - Warsaw, po dwóch latach istnienia, rozszerza działalność i intensyfikuje komunikację. Federacja otwiera filię w Krakowie oraz rusza z nową odsłoną programu mentoringowego. Organizacja uruchomiła też nową stronę pod adresem http://epwn.memberclicks.net/warsaw

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Polski oddział European Professional Women’s Network (EPWN) działa od dwóch lat. Inicjatorką i prezesem jest Jowita Bukowińska, na co dzień dyrektor w firmie Orange Polska, która jest partnerem strategicznym organizacji. Stowarzyszenie ma charakter non profit, jest skierowane do kobiet, menadżerek i właścicielek firm, ale otwarte również na mężczyzn. Jest częścią dobrze zorganizowanej europejskiej sieci, pozwalającej na kontakt i dzielenie się wiedzą członków w całej Europie. Organizacja utrzymuje się ze składek członkowskich oraz wpłat partnerów, do których dołączyła ostatnio firma Baxter.

EPWN koncentruje się na programach i inicjatywach skutkujących rozwijaniem umiejętności przywódczych u kobiet. Organizacja jest aktywna offline, poprzez spotkania, warsztaty i wykłady oraz online, poprzez specjalną, dostępną dla członków, platformę społecznościową. EPWN Warsaw prowadzi trzy programy: mentoringowy, Executive Forum, skierowany do menadżerek wyższego szczebla, oraz Personal Development, skoncentrowany na rozwoju osobistym. – Świat się zmienia – mówi Jowita Bukowińska, Prezes EPWN Warsaw – Naszą misją jest przyśpieszenie tempa tych zmian i zainspirowanie kobiet, aby – jak mówi Sheryl Sandberg - śmiało włączały się do gry i wytrwale dążyły do celu. W ciągu dwóch lat w spotkaniach i warsztatach pod szyldem EPWN udział wzięło około 500 kobiet. Nowo powstały oddział w Krakowie, rozwijany przez Natalię Ciężak, przyjmuje pierwszych chętnych.

Trwa również nabór do nowej edycji programu mentoringowego. Półroczny program, oferowany bezpłatnie dla członków, pomaga chętnym kobietom wyznaczać i osiągać cele zawodowe, łącząc je w pary z doświadczonymi mentorkami, które oferują porady, doświadczenie i wiedzę. Wśród mentorek jest Angelika Chimkowska, Head of Maketing and Sales w firmie Henkel, Katarzyna Dziedzic, Manager Central Services CEE w firmie farmaceutycznej, Beata Stefańska, Managing Partner firmy konsultingowej Ahead, Joanna Zakrzewska, doświadczona menedżerka w dziedzinie finansów i audytu, członek zarządu oraz Maretha Żurakowska, ekspert Personal & Corporate Branding. Do programu można aplikować za pośrednictwem strony: http://epwn.memberclicks.net/warsaw. Zgłoszenia można przesyłać do końca stycznia 2014 roku.

O EPWN

Założony we Francji, European Professional Women"s Network (EPWN) jest federacją 19 oddziałów, skupionych w 15 krajach europejskich i zrzeszających ponad 3500 członków. Jego misją jest promocja rozwoju zawodowego kobiet menadżerek oraz przedsiębiorczyń, poprzez programy szkoleniowe i rozwojowe, mentoring, wymianę doświadczeń, konferencje i debaty z udziałem przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów: Więcej na: www.epwn.net

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji