Ewa Orleańska: z Value Media do Codemedia

Ewa Orleańska dołączyła do zespołu domu mediowego Codemedia, obejmując stanowisko senior SEM specialist. Ostatnio pracowała w należącym do Group One domu mediowym Value Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Orleańska: z Value Media do Codemedia
Ewa Orleańska

Jako senior SEM specialist w Codemedia, Ewa Orleańska zajmuje się realizacją kampanii efektywnościowych.

Z branżą SEM związana jest od pięciu lat. Ostatnio pracowała w Value Media jako senior SEM specialst. Wcześniej była senior SEM plannerem w Starcom Mediavest Group. W swojej karierze związana była też z agencjami They.pl i The Digitals. Orleańska ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta - była specjalista ds. marketingu w Datacom System.

Realizowała kampanie dla takich marek jak Saturn.pl, Samsung oraz dla klientów z branży finansowej m.in. Raiffeisen Polbank, Prudential i Eurobank. Zaangażowana była również w projekty dla sektora MŚP, przede wszystkim lokalnych biznesów oraz klientów z branży deweloperskiej, handlowej, turystycznej i księgarni internetowych.

Ewa Orleańska specjalizuje się w kampaniach efektywnościowych, e-commerce i analityce internetowej. Jest certyfikowanym specjalistą w zakresie Google AdWords i Google Analytics.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu