F11 dla hi hybrid w Hiszpanii

Agencja F11 realizuje kampanię digital dla marki hi hybrid (Nesperta) na rynku hiszpańskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
F11 dla hi hybrid w Hiszpanii

W tym roku marka lakierów hybrydowych hi hybrid debiutuje w Hiszpanii. Lakiery marki weszły do sprzedaży w wybranych sklepach Clarel, jednej z największych sieci drogeryjnych w Hiszpanii.

F11 odpowiada za kampanię digital oraz w mediach społecznościowych, współpracując z działem marketingu hi hybrid w zakresie zakupu mediów oraz optymalizacji narzędzi. Kampania jest realizowana do grudnia 2020 roku.

Marka lakierów hybrydowych skierowana jest do młodzieży, na rynku polskim i wybranych rynkach europejskich obecna  jest od 2017 roku.

F11 współpracuje z firmą Nesperta, właścicielem marek hi hybrid i Semilac, od 2018 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem