Fabryka Komunikacji Społecznej otwiera się na współpracę ze wszystkimi firmami wdrażającymi w swoim zarządzaniu ideę creating shared value. - Reklama wrażliwa społecznie to przyszłość marek, które szukają więzi z konsumentami. Wygrają te marki, które wcześniej niż inne uwiodą klientów swoim zaangażowaniem społecznym. W Fabryce łączymy kompetencje reklamy społecznej i komercyjnej, aby poprowadzić kampanie nowocześnie myślących marek - opisuje Paweł Prochenko, partner zarządzający Fabryki Komunikacji Społecznej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-plachecki-ze-180heartbeats-jung-v-matt-do-fabryki-komunikacji-spolecznej ##
Tworzenie tzw. wartości współdzielonej agencja rozpoczęła współrealizując projekt Think Your Water dla odpowiedzialnej społecznie, międzynarodowej marki Brita. W ramach internetowej odsłony kampanii zrealizowano cztery filmy z dwiema influencerkami, Anną Skurą i Olką Osadzińską, w których produkty Brita wpisane są w codzienne życie aktywnych kobiet i pomagają w zaspokajaniu ich potrzeb.

Kampania produktów marki Brita do filtracji wody dla użytku indywidualnego opiera się o koncepcję pytań, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy konsumenci wody.











