Z infografiki wynika, że Facebook ma w Polsce 8 milionów użytkowników, chociaż na stronach Socialbakers ze szczegółowymi danymi dla naszego kraju liczba ta wynosi 7,81 miliona (więcej na ten temat).
Największy odsetek członków społecznościowego portalu z Polski ma od 18 do 24 lat (33 proc.), a następne grupy wiekowe to 25-34 (26 proc.) i 13-15 (11 proc.).
Najpopularniejszym profilem marki w Polsce jest Allegro, które wyprzedza Serce i Rozum, Play, House, Reserved, Cropp, Mały Głód, Orange Polska, Plus i WOŚP. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory, przed Radio Eska, Nienawidzę komarów!!!, Czekoladoholicy, Filmweb, MTV Polska, VIVA Polska, Pudelek, Usta Usta TVN i EskaROCK.
Tymczasem na YouTube najpopularniejszym polskim kanałem jest emimusicpoland (233 mln wyświetleń klipów), przed NawrotkaTv, PROSTOtv, umcmymusic, wolf084, lucyna52, gazetapl i tvnpl.












