W ubiegłym miesiącu Facebook odwiedziło w USA 33,9 milionaunikalnych użytkowników. To o 2 procent mniej w porównaniu z 34,7miliona unikalnych wizyt, jakie serwis odnotował w grudniu -informuje serwis TechCrunch, powołując się na dane firmy badawczejcomScore.
Z kolei z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że w tymsamym okresie Facebook zanotował także spadek w Wielkiej Brytanii.Liczba brytyjskich internautów odwiedzających serwis spadła tam o 5procent: z 8,9 do 8,5 miliona. Wcześniej, przez 17 kolejnychmiesięcy Facebook notował pod tym względem stały wzrost.
Jednak biorąc znów pod uwagę dane comScore, na całym świecieFacebook radzi sobie bardzo dobrze. W styczniu zanotował 100,7miliona unikalnych wizyt - o 3 procent więcej w porównaniu zgrudniem. Tymczasem jego największy rywal jakim jest MySpace, w tymsamym okresie zanotował 2-procentowy wzrost do 109,3 milionaunikalnych wizyt na całym świecie.

źródło: TechCrunch











