Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wpaździerniku 2007 wyniosła 511 574 egzemplarzy, czyli o 4,9 proc.więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 438423 egz. Jest to wynik o 1,1 proc. lepszy niż w październiku 2006(433 717 egz.).
Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (MediaExpress) - wzrost sprzedaży z poziomu 187 773 egz. do 191 178egz.
Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (AxelSpringer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średniąsprzedażą 168 965 egz. (październik 2006 - 202 135 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - wzrost sprzedaży do147 955 egz. (rok wcześniej 141 049 egz.).

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to warto zauważyćwzrost sprzedaż "Dziennika".











