Ponad 50 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN

W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na styczeń 2025 roku najwyżej wyceniono spoty przy “Faktach” - na ponad 50 tys. zł netto.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ponad 50 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN

55,6 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy “Faktach” w dni powszednie i 48,1 tys. zł w niedziele.

Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy zapłacą 14,9 tys. zł w dni robocze i 11,5 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 19,5 tys. zł i 21,7 tys. zł. 

W styczniu na antenie TVN pojawią się 2 nowości programowe: “Magda gotuje internet” w niedzielne przedpołudnia i 'Mistrzowskie pojedynki. Eternal glory" w środowe wieczory. Spot przy pierwszej produkcji kosztuje maks. 13,8 tys. zł, a przy drugiej - 22,7 tys. zł. 

W styczniu TVN będzie transmitować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy nich podlegają indywidualnej wycenie, ale spoty w cenniku wyceniono na maks. 27,9 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 28,2 tys. zł, a przy powtórkowych odcinkach “Kuchennych rewolucji” w czwartki wieczorem - 24,5 tys. zł.

We wtorki wieczorem, tuż po serialu “Na Wspólnej” emitowane będą powtórki programu “Kuba Wojewódzki” - tutaj spot wyceniono na 21,9 tys. zł. Z kolei w niedzielne wieczory na ekranach pojawi się Hubert Urbański i “Milionerzy” -za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić 33,7 tys. zł. 

W niedzielny wieczór 5 stycznia TVN pokaże “Festiwal piosenki filmowej” - reklamę przy nim wyceniono na 29,3 tys. zł. Z kolei 26 stycznia stacja będzie transmitować 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - spot przy tej transmisji kosztuje 35,2 tys. zł. 

Cennik reklamowy na styczeń 2025 roku podało już biuro reklamy Telewizji Polskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?