Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji

Pod hasłem "Mus je schrupać!" wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne (Colian).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji

Kampania ma charakter wizerunkowy. Obejmuje głównie emisjeę 15- i 30-sto sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Spoty będą pokazywane do połowy marca.

Familijne z aktywacją w Radiu Zet

Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Dodatkowo zaplanowano współpracę sponsorską z Radiem ZET w ramach akcji „Start do nart”.

W każdej z sześciu  zimowych miejscowości, w których odbędą się narciarskie eventy, marka zapewnia pakiet atrakcji: konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu dla rodzin z dziećmi. Komunikację uzupełnia radiowa kampania sponsorska.

Pakiet zimowych aktywności dopełnia komunikacja kontekstowa w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, kampania w prasie branżowej oraz limitowana edycja Wafli Familijnych 450 g w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative. Działania public relations marki prowadzi Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online