FedEx startuje w Polsce z International Connect Plus. Lepsze możliwości wysyłki dla sprzedawców

Firma kurierska FedEx uruchamia w Polsce nową usługę o nazwie International Connect Plus. Rozwiązanie ma łączyć kompetencje FedEx w obszarze międzynarodowych usług doręczeń z określonym czasem dostaw z doświadczeniem przewoźnika w zakresie odpraw celnych. Dodatkowo dzięki opcjom śledzenia, wysyłania powiadomień do odbiorców i elastycznej zmianie opcji dostawy za pośrednictwem FedEx Delivery Manager kupujący zyskują większą kontrolę nad dostawą swojego zamówienia online.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
FedEx startuje w Polsce z International Connect Plus. Lepsze możliwości wysyłki dla sprzedawców

FedEx Corp. to międzynarodowa firma logistyczna świadcząca dla klientów na całym świecie usługi w zakresie transportu, handlu internetowego oraz biznesu. FedEx podaje, że notuje 79 mld dol. przychodów rocznie.

International Connect Plus w Polsce

Teraz FedEx poinformował, że po udanym starcie usługi International Connect Plus (FICP) w styczniu 2021 r. rozszerza jej zasięg o kolejne kraje w Europie. Obecnie z oferty z określonym czasem dostaw w segmencie handlu elektronicznego mogą korzystać klienci w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwecji, Belgii i Holandii.

FedEx zaznacza, że sposób, w jaki konsumenci robią zakupy zmienia się w szybkim tempie, a co za tym idzie – ewoluuje cały rynek handlu detalicznego. Badania pokazują, że po ustąpieniu epidemii Covid-19 49 proc. konsumentów ma zamiar częściej robić zakupy w internecie. Prognozuje się, że w br. kalendarzowym poziom wydatków online wzrośnie na całym świecie o 14 proc., do 2,96 bln euro. Ze względu na tak znaczący wzrost zainteresowania handlem elektronicznym, FedEx przekształca swoją ofertę produktów skierowaną do klientów e-commerce.

Zgodnie z zapowiedzią firmy sprzedające swoje produkty w internecie, dodając opcję wysyłki FedEx International Connect Plus zaoferują swoim klientom dostawę międzynarodową w atrakcyjnych cenach. FICP umożliwia dotarcie przesyłki do klientów w Europie w ciągu 2-4 dni, w przypadku Ameryki Północnej w 3 dni, a w region Azji i Pacyfiku od 3 do 5 dni.

Dodatkowo dzięki opcjom śledzenia, wysyłania powiadomień do odbiorców i elastycznej zmianie opcji dostawy za pośrednictwem FedEx Delivery Manager, kupujący zyskują większą kontrolę nad dostawą swojego zamówienia online.

FedEx podaje, że korzyści płynące z oferty FICP dla sprzedawców oraz ich klientów są następujące:

  • Większy wybór – pojawienie się FICP w rosnącym portfolio usług FedEx sprawia, że sprzedawcy mogą zaoferować swoim klientom więcej możliwości wysyłki.
  • Korzystny cennik - oferta atrakcyjna pod kątem ceny, dzięki dostosowaniu cennika do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Globalny zasięg – FICP połączy europejskich klientów FedEx z rynkami odpowiadającymi za blisko trzy czwarte światowego PKB. Dalszy rozwój usługi planowany w bieżącym roku ma sprawić, że do końca roku kalendarzowego 2021, klienci FedEx zyskają dostęp do rynków odpowiadających za prawie 90 proc. światowego PKB.
  • Elastyczność i kontrola – sprzedawcy online, którzy zarejestrują się w FedEx Delivery Manager, mają możliwość elastycznego dostosowywania opcji dostaw, tak by odpowiadały potrzebom ich klientów.
  • Komfort – dzięki rozbudowanym możliwościom śledzenia przesyłek odbiorcy mają wgląd w szczegóły trasy przesyłki.

- Od momentu wprowadzenia na rynek we Włoszech i Wielkiej Brytanii na początku tego roku, FedEx International Connect Plus stało się popularnym rozwiązaniem wśród firm zajmujących się handlem elektronicznym i wśród konsumentów, którzy poszukują równowagi pomiędzy szybkością dostawy, a jej atrakcyjną ceną - zaznacza w komunikacie Wouter Roels, senior vice president Marketing International, FedEx Express Europe. - W ramach strategii rozwoju w Europie, naszym celem jest oferowanie klientom szerszego pakietu rozwiązań transportowych, które są zarówno dostępne i odpowiadają ich specyficznym potrzebom w zakresie dostaw.

Firma informuje, że obecnie z oferty FICP można skorzystać na 240 kierunkach z Europy. FedEx pracuje nad poszerzeniem zasięgu oferty, tak by przed końcem 2021 r. dostępna była na ponad 600 kierunkach, tj. ponad 150 połączeniach wewnątrzeuropejskich i 200 międzykontynentalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii