Fiat Punto efektywnie wjechał w internet

W ciągu zaledwie 4 dni kampanii 200 000 wejść na witrynę internetową Fiata Punto

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniach 13-15 czerwca odbyły się w salonach Fiata Drzwi Otwarte nowego Fiata Punto. Całe wydarzenie promowane było w różnych mediach, ważne wsparcie stanowiła też kampania w internecie, która odbyła się w dniach 9-13 czerwca.

Zadaniem kampanii online było zbudowanie w tak krótkim czasie jak największego zasięgu i poinformowanie o datach Drzwi Otwartych oraz konkursie organizowanym wspólnie z marką Lego. Ważnym elementem kreacji, tak jak w przypadku innych mediów, było pokazanie nowego Punto.

Kampania została przeprowadzona na dwóch portalach: Onet.pl i Interia.pl.

"Dzięki umieszczeniu top layerów na stronie głównej portali mieliśmy możliwość maksymalizacji zasięgu kampanii - podkreśla Jacek Karolak, Interactive Manager w domu mediowym Starcom - W ten sposób tak krótka kampania pozwoliła na dotarcie do ponad 1 miliona użytkowników internetu każdego dnia. Celem kampanii było ściągnięcie jak największej liczby osób do salonów Fiata w weekend Drzwi Otwartych, stąd rozmach kampanii."

"Zdecydowaliśmy się na formy top layerowe - dzięki temu mogliśmy mieć pewność, że każdy użytkownik, który ma kontakt z taką reklamą, zapamięta ją. - mówi Rafał Grzanecki, odpowiedzialny w Fiat Auto Poland za internet.

- Kreacje stworzone przez agencję iLeo były na tyle ciekawe, że nie baliśmy się stosować form inwazyjnych. Zastosowaliśmy trzy różne top layery, każdy był emitowany jeden raz użytkownikom odwiedzającym portal danego dnia. Uzupełnieniem kampanii był e-mailing do grupy docelowej Punto."

Mimo, iż zastosowane kreacje przekazywały wszelkie ważne informacje (daty Drzwi Otwartych, wygląd nowego Punto, mechanizm wspólnej promocji z Lego), klikalność top layerów okazała się zaskakująco wysoka: średni wskaźnik CTR to ponad 18%. Wynikało to z pewnością z zaangażowania odbiorcy w przekaz reklamowy - jedna z kreacji polegała na rozpakowywaniu kursorem skrzyni z Fiatem Punto, inna zaś wymagała od użytkownika "przeciągnięcia" kursorem Fiata Punto do garażu umieszczonego w polu reklamowym.

Wskaźnikiem skuteczności kampanii jest imponująca liczba prawie 200 000 wejść na witrynę www.fiatpunto.pl w ciągu zaledwie 4 dni kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online