"Chcemy przybliżyć czytelnikom Hollywood. Współczesnywyedukowany człowiek musi je poznawać, bo to amerykańska fabrykasnów od lat niezmiennie kreuje wzorce i standardy zbiorowejwyobraźni" - pisze we wstępie do pierwszego wydania "Hollywood"Jacek Rakowiecki, redaktor naczelny miesięcznika "Film".
Dlatego w czasopiśmie zamieszczane są nie tylko ciekawostki zżycia ludzi kina amerykańskiego, ale i inne wiadomości o fabrycesnów: biografie twórców, analizy zjawisk z historii filmu orazinformacje o tym, co się dzieje za kulisami wielkich i mniejszychprodukcji i o tych, którzy stoją za ich sukcesem - właścicielachwytwórni, producentach, reżyserach i krytykach. Publikowane tekstysą pisane przez dziennikarzy "Filmu" oraz znakomitych filmoznawcówz Uniwersytetu Jagiellońskiego, m.in. prof. Grażynę Stachównę, drŁucję Dembę, i dr. Piotra Kletowskiego. M

Wydający "Hollywood" Media Point Group traktuje nowy tytuł jakokolejny przykład realizacji działań opisanych w prospekcieemisyjnym spółki, który zapowiadał rozszerzanie posiadanych brandówi docieranie w ten sposób do nowych grup docelowych. Kompletujączespół autorów, wśród których są naukowcy, wydawca chce, żebyczasopisma z serii "Hollywood" trafiły nie tylko do rąk kinomanów,lecz także na półki bibliotek oraz do bibliografii pracmagisterskich i opracowań naukowych.
Kolejne numer magazynu ukaże się jesienią, natomiast Media PointGroup planuje publikowanie czterech wydań rocznie. Cenatrafiających właśnie do kiosków "Mężczyzn Hollywood" z dwomapłytami DVD wynosi 10,90 zł, natomiast bez nich - 7,90.











