„Bardzo cieszy nas to, że tematem bezpieczeństwa IT udało się zainteresować szerokie grono odbiorców oraz jury festiwalu. Pozytywny odbiór naszych filmów świadczy o tym, że warto inwestować w mniej standardowe działania wizerunkowe. W najbliższym czasie Trend Micro planuje intensywną pracę nad kolejnymi filmami” - mówi Katarzyna Kieliszek, Marketing Manager for Poland and Eastern Europe w Trend Micro.
Sukces komentuje Krzysztof Krzysztofiak, reżyser filmu Case of the Notorious Patches i współwłaściciel Black Rabbit:
„Jesteśmy bardzo dumni z tego, że zdobyliśmy zaufanie firmy Trend Micro Polska oraz że nasza współpraca przyniosła tak dobry efekt. Udało się nam się stworzyć wyrazisty i ambitny film, który został doceniony za granicą. Warto dodać, że byliśmy jedynym teamem z Polski, który został nagrodzony podczas tegorocznej edycji festiwalu World Media Festival.”

Filmy zrealizowane na zlecenie Trend Micro otrzymały nagrody w następujących kategoriach:
Corporate Communications: Branded Storytelling
Film: Cybercrime goes mobile (Cyberprzestępcy celują w mobilnych) Produkcja: Black Rabbit, Polska Klient: Trend Micro, Polska Nagroda: Złoto Link do filmu z polskimi napisami: http://www.youtube.com/watch?v=ax_6tfbIL58
Web & Web TV: Web: Business-to-Business
Film: The Case of the Notorious Patches (Te natrętne poprawki) Produkcja: Black Rabbit, Polska Klient: Trend Micro, Polska Nagrody: Złoto, Grand Award Link do filmu:
Tegoroczna gala World Media Festival odbyła się 16 maja br. w Hamburgu. Nagrody zostały przyznane między innymi w następujących kategoriach: reklama, animacja, komunikacja korporacyjna, dokument, edukacja, rozrywka, komunikacja wewnętrzna, Public Relations, Web & Web TV.

Informacje dotyczące festiwalu World Media Festival i tegorocznych laureatów znajdują się na stronie:











