"Finger Football" Canona

Canon rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię reklamową - "Finger Football" oszacowaną na 18 milionów euro

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jeśli tylko kampania reklamowa Canon Europe dokona tego, na co liczą jej pomysłodawcy, fani piłki nożnej z całej Europy będą czerpać z bogactwa swojej wyobraźni i cieszyć się z rozgrywek Finger Football jako części letnich Mistrzostw Europy UEFA.

Finger Footbal jest nową ogólnoeuropejską kampanią reklamową Canon Europe, oszacowaną na 18 milionów euro. Kampania została stworzona, żeby siłą kreatywności i bogactwem wyobraźni połączyć korporacyjną filozofię znaku "You Can" ze sponsorowaniem Mistrzostw Europy UEFA 2004.

Kampania obrazuje pracowników biurowych z całej Europy, używających produktów firmy Canon do tworzenia obrazków ich ulubionych gwiazd w formacie karty pocztowej. Dzięki umieszczaniu dwóch placów na odwrocie kartki, uczestnicy gry mogą zamienić swoje dłonie w ulubione gwiazdy piłki nożnej biegające po boisku. Dwa palce wraz z wizerunkiem piłkarza tworzą miniaturę sportowca, która dzięki wyobraźni może uczestniczyć w biurowej wersji Mistrzostw Europy UEFA 2004.

James Leipnik, Dyrektor do spraw Komunikacji i Relacji Korporacyjnych Canon Europe, mówi: "Korporacyjna filozofia znaku You Can została stworzona, żeby zachęcić ludzi do używania produktów obrazowania w celu doskonalenia kreatywności i rozwijania wyobraźni. Zatem tegoroczne rozgrywki Mistrzostw Europy UEFA 2004 łączą się w sposób harmonijny z naszymi ideami."

"Celem kampanii Finger Football jest zademonstrowanie jak dzięki kreatywnemu używaniu produktów firmy Canon, fani z całej Europy mogą wnieść własny wkład do letnich rozgrywek. Wszystko to dzięki wykorzystaniu potencjału wyobraźni. Gdziekolwiek jesteś: w biurze czy w domu, produkty ze znakiem Canon motywują Twoją wyobraźnię do odpowiedzi na pytanie: "co by było gdyby"?"

"Dla firmy Canon, która od lat wspiera piłkę nożną, kreatywność i bujna wyobraźnia nieodłącznie wiążą się z grą. Jest jeszcze jedna ważna idea, na której opiera się Finger Football: Piłka nożna jednoczy ludzi. Zatem kampania pokazuje nowoczesną markę Canon: stymulującą, zabawną, kreatywną, ale stąpającą trzeźwo po ziemi".

Reklama telewizyjna - centralna część europejskiej kampanii. Akcja 20 i 30 sekundowych spotów telewizyjnych rozgrywa się na biurkach w różnych europejskich środowiskach biurowych: od domowych biznesów i lokalnych przedsiębiorstw, poprzez firmy sektora designu i kreacji, po wielkie międzynarodowe korporacje. Gra Finger Football, prowadzona przez jej uczestników z wielką kreatywnością, umiejętnościami i spontanicznością, prowadzi do kulminacyjnego momentu zwycięskiego gola. Biurka, które są miejscem rozgrywek, zostały przygotowane tak, żeby z jednej strony pokazać narodową tożsamość każdego gracza Finger Football z drugiej zaś zaprezentować użytkowanie wielu produktów firmy Canon.

Spoty przygotowała CDP-travissully, zaś przestrzeń medialna została zaplanowana i kupiona przez mediaedge:cia. Kampanie będą emitowane podczas transmisji na żywo z rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA w krajowych stacjach telewizyjnych 25 krajów Europy, w tym nowych członków Unii Europejskiej, oraz na satelitarnym kanale Eurosport, docierającym do widzów Europy, Środkowego Wschodu i Afryki.

Telewizyjne spoty zadebiutują na Eurosporcie 24 maja i będą emitowane do 5 lipca. Spoty prezentowane w telewizjach krajowych ruszą 12 czerwca, kiedy to odbędzie się gra otwarcia mistrzostw i będą emitowane podczas całych rozgrywek.

Obok obecności filmów reklamowych w krajowych telewizjach, Canon współpracując z kanałem Eurosport, będzie promował Finger Football w ponad 1000 6-sekundowych krótkich spotach lecących już teraz na innych kanałach satelitarnych jako element sponsoringu: Planet Euro, Inside the Team, Extra Time, Euro 2004 News. Sześciosekundowe spoty promujące Finger Football będą emitowane także podczas rozgrywek.

Aktywność ATL będzie wspierana przez akcje BTL, czerpiącą z bogactwa Finger Football i podnoszącą świadomość sponsorowania przez Canona Mistrzostw Europy UEFA 2004 przez 4 tygodnie od rozpoczęcia rozgrywek.

Ponad 7 milionów specjalnie zaprojektowanych podstawek na piwo zostało przygotowanych do dystrybucji w barach, pubach, klubach. Podstawki zostały zaprojektowane w ten sposób, aby fani mogli używać ich do gry. Ponad 200 tysięcy paczek gry Finger Football w limitowanej edycji zostanie użyta jako prezenty promocyjne w konkursach w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Szwecji, Danii, Szwajcarii, Portugalii, Grecji oraz w krajach Europy Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"