Frédéric Langin: z TomTom do TCL Multimedia na szefa ds. sprzedaży i marketingu w Europie

Frédéric Langin objął stanowisko dyrektora generalnego ds. sprzedaży i marketingu w Europie firmy TCL Multimedia produkującej telewizory. Wcześniej pracował w Compaq, Creative Labs i TomTom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Langin będzie miał za zadanie  wzmocnić reputację marek TCL i Thomson oraz przyspieszyć ich rozwój w Europie.

Langin ma ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze elektroniki użytkowej. Od 1999 r., przez 4 lata, zajmował liczne stanowiska w firmie Compaq (obecnie HP) we Francji oraz Ameryce, jako odpowiedzialny za sprzedaż i marketing (na końcu pracował jako menedżer sprzedaży detalicznej). Od 2003 r. pracował jako country manager w Creative Labs, gdzie był odpowiedzialny za uruchomienie detalicznej sprzedaży pierwszych odtwarzaczy audio MP3 oraz urządzeń wideo marki na rynku francuskim. W 2007 r. dołączył do zespołu TomTom, gdzie spędził 9 lat. Zaczynał jako specjalista sprzedaży i marketingu, a w szybkim czasie objął kierownicze stanowiska - dyrektora generalnego firmy w Londynie dla Francji, wiceprezesa dla Anglii, Irlandii oraz krajów nordyckich. Następnie objął stanowisko w Paryżu i został wiceprezesem firmy dla Francji, krajów Beneluksu oraz środkowej i wschodniej Europy.

Langin posiada dyplom Szkoły Biznesu w Tuluzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie