'Freeq. Stylowe połączenie'

Grupa Żywiec wprowadza na rynek Freeq'a o nowym smaku 'Golden Apple' czyli piwo przygotowane specjalnie dla kobiet.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się kampania nowego Freeqa Golden Apple, zatytułowana „Freeq. Stylowe połączenie”. Jej celem jest wsparcie repozycjonowania marki Freeq jako pierwszej w portfelu Grupy Żywiec skierowanej przede wszystkim do kobiet. 

Hasło reklamowe: Freeq. Stylowe PołączenieKlient: Grupa ŻywiecAgencja: Grey WoldwideTyp kampanii: wizerunkowaTermin: 01.05 - 30.09Grupa docelowa: kobiety, 18-35, mieszkanki miast, wykształcenie średnie +Dom mediowy: Zenith OptimediaDom produkcyjny: Film RepublicManager projektu: Anna BizońArt director: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaCopywriter: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaAccount: Rafał KaweckiScenariusz: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaReżyseria: Joanna RechnioZdjęcia: Witek PłóciennikMontaż: LunaparkMuzyka: Jacek Lachowicz.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"