Rozpoczęła się kampania nowego Freeqa Golden Apple, zatytułowana „Freeq. Stylowe połączenie”. Jej celem jest wsparcie repozycjonowania marki Freeq jako pierwszej w portfelu Grupy Żywiec skierowanej przede wszystkim do kobiet.
Hasło reklamowe: Freeq. Stylowe PołączenieKlient: Grupa ŻywiecAgencja: Grey WoldwideTyp kampanii: wizerunkowaTermin: 01.05 - 30.09Grupa docelowa: kobiety, 18-35, mieszkanki miast, wykształcenie średnie +Dom mediowy: Zenith OptimediaDom produkcyjny: Film RepublicManager projektu: Anna BizońArt director: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaCopywriter: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaAccount: Rafał KaweckiScenariusz: Katarzyna Sośnierz, Beata KotnowskaReżyseria: Joanna RechnioZdjęcia: Witek PłóciennikMontaż: LunaparkMuzyka: Jacek Lachowicz.












