Galeco wyróżnione Laurem Dekady 2004-2014

Wrzesień 2014 to miesiąc przyznawania nagród z okazji 10-lecia konkursu Laur Klienta/Konsumenta. Uroczysta gala uhonorowania laureatów odbyła się 22 września 2014r. w Teatrze Palladium w Warszawie. Wśród wyróżnionych marek znalazło się Galeco, odbierając zaszczytny tytuł Laur Dekady 2004-2014. O szansach i zagrożeniach na rynku budowlanym oraz o wyróżnieniu dla firmy rozmawiamy z Tomaszem Piotrowskim Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Galeco.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Co dla firmy z branży budowlanej oznacza odebranie nagrody laur dekady 2004-2014?

Tomasz Piotrowski: Galeco od samego początku swojej działalności bardzo poważnie traktowało działania promocyjne w swojej aktywności rynkowej. Precyzyjnie dobrany zespół czuwa, by dostarczać na rynek adekwatne bezpośrednie wsparcie sprzedaży B2B z jednej strony, zaś z drugiej możliwie najszerzej docierać z kreacją i komunikacją do inwestorów indywidualnych, budując w ten sposób popularność marki. Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że ten kierunek sprawdza się w naszej firmie. Laur Konsumenta – Dekady jest dla nas potwierdzeniem, że polityka promocyjna Galeco pozostaje na właściwym kursie.

Branża budowlana przeżywała w ostatnim czasie kryzys. Jak Galeco odnalazło się w tej niełatwej rynkowej rzeczywistości?

Tomasz Piotrowski: Nie jest pustym frazesem stwierdzenie, że w firmie uważnie nasłuchujemy sygnałów płynących z rynku i staramy się spełniać oczekiwania klientów. Ciągle pracujemy nad nowymi produktami, zgodnie z wyznaczoną przez Prezesa Zarządu – Szczepana Buryło – strategią „ucieczki do przodu”. Dlatego też dbając o najwyższy poziom oferowanych produktów, jednocześnie poszerzamy ofertę handlową. W ostatnich latach do oferty wprowadziliśmy przełomowy na rynku System Galeco Bezokapowy, w tym roku wdrożyliśmy system podbitki Galeco Decor drugiej generacji, natomiast w 2015 r. r również przewidujemy nowe i ciekawe rozwiązania produktowe, które zaprezentujemy na Targach Budma w Poznaniu. Ta strategia, w połączeniu z przewidywalnością w polityce sprzedażowej i profesjonalnym zespołem handlowym, pozwala firmie osiągać wzrosty, pomimo niewątpliwego spowolnienia w branży budowlanej.

Branża budowlana to przez ostatnie lata okres wzlotów i upadków. Jakie są prognozy na przyszłość? Jakie szanse? Jakie zagrożenia?

Tomasz Piotrowski: Staramy się zawsze z uśmiechem spoglądać w przyszłość. Wierzę, że mądra strategia marketingowa może zapewnić stały wzrost sprzedaży. Jednocześnie trzeba nieustannie nasłuchiwać sygnałów rynkowych. Niewątpliwymi barierami są ciągle niskie wskaźniki w budownictwie – ilość pozwoleń na budowę, ilość rozpoczętych budów czy ilość nowo udzielanych kredytów hipotecznych. Jednak nawet na kurczącym się rynku, można zwiększać sprzedaż, dzięki wsłuchiwaniu się w potrzeby Klientów, realizacji innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań, tym samym przejmując udziały konkurentów.

Niewątpliwą szansą na przyszłość jest ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań produktowych i marketingowych. Rynek to ciągły ruch. Oczekiwania klientów, ewoluujące trendy w architekturze, ale też zmiany w zasobności inwestorów zmieniają się z roku na rok. Uważne badanie rynku i, co najważniejsze, wyciąganie i wdrażanie odpowiednich wniosków, powinny zapewnić długofalowy i stabilny rozwój. Ważna jest też pokora wobec rynku i klienta. Niejedna globalna marka przestała istnieć przez przekonanie o własnej doskonałości. Z pokorą, ale też dużym optymizmem spoglądam w przyszłość.          

Jakie produkty Galeco cieszyły się największym zainteresowaniem w ostatnim czasie?

Tomasz Piotrowski: Portfel produktów Galeco, zgodnie z Macierzą BCG, jest zdywersyfikowany. Niewątpliwą gwiazdą jest dla nas system Galeco STAL, który mimo pojawiających się wciąż konkurentów i nieudolnych prób naśladowania, cieszy się ogromnym zaufaniem klientów.

Ponad oczekiwania rozwija się również system podsufitowy Galeco Decor, którego drugą generację wprowadziliśmy do oferty w tym roku. Atrakcyjna cena, łatwy montaż oraz odporność na warunki atmosferyczne to z pewnością największe atuty tego systemu.

Patrząc w przyszłość, intensywnie pracujemy nad rozwojem sprzedaży systemu Galeco Bezokapowy, który dzięki zastosowaniu „niewidocznej” rynny i rury spustowej oraz możliwości zastosowania systemu do nowoczesnych brył budynków, już cieszy się dużym uznaniem wśród architektów i projektantów.

Plany Galeco na przyszłość?

Tomasz Piotrowski: Zbliżający się rok 2015 na pewno będzie obfitował w wiele ciekawych wydarzeń dedykowanych zarówno naszym bezpośrednim klientom czyli dekarzom i hurtownikom, ale także inwestorom. W planach mamy m. in. przeprowadzenie praktycznych szkoleń dla wykonawców i architektów, ale także zorganizowanie webinariów w atrakcyjnej formie multimedialnej.

Ponadto sezon budowlany 2015 rozpoczniemy od udziału w Międzynarodowych Targach Budma w Poznaniu, gdzie zaprezentujemy nowości produktowe Galeco, które z pewnością pozytywnie zaskoczą naszych klientów. W tym momencie nasz zespół odpowiedzialny za rozwój produktu jest już na ukończeniu prac związanych z planowanymi premierami produktowymi na 2015 r., ale wciąż pozostaje to naszą tajemnicą handlową, którą wyjawimy niebawem.

W zbliżającym się roku wciąż chcemy promować sprzedaż systemu Galeco Decor, a także pozostałe systemy rynnowe.

Niezmiennie ambitnie chcemy też rozwijać sprzedaż eksportową na rynkach Europy Wschodniej i Południowej, a także m. in. w Turcji i w Kanadzie, potwierdzając, że polski produkt, polskiego producenta wykonany polską pracą, może z powodzeniem zdobywać zaufanie zagranicznych kontrahentów.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+