"Gazeta Wyborcza" zarobiła 82 978 987 zł*, czyli o 12,5 mln zł więcej niż w maju 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*. Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 18 676 840 zł (3,9 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 17,26 mln zł.
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 995 420 zł (miesiąc wcześniej 1,8 mln zł).
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,3 mln rok temu do 7,5 mln zł obecnie.
V.2006TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety220 823 082 złGAZETA WYBORCZA82 978 987 złFAKT18 676 840 złRZECZPOSPOLITA17 260 101 złSUPER EXPRESS7 859 164 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 539 719 złPULS BIZNESU5 974 913 złDZIENNIK4 995 420 złMETROPOL4 895 877 złGAZETA PRAWNA4 863 520 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 367 621 zł

V.2005TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety192 997 160 złGAZETA WYBORCZA70 499 553 złRZECZPOSPOLITA16 543 969 złFAKT14 751 797 złSUPER EXPRESS8 796 731 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 328 423 złDZIENNIK ZACHODNI5 334 411 złDZIEŃ DOBRY5 129 218 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 709 160 złPULS BIZNESU4 475 658 złMETROPOL4 447 098 zł
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











