"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w kwietniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 86,45 mln zł, czyli o 8,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na drugim miejsce utrzymała się "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 16,54 mln zł (1,29 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" – 14,77 mln zł (spadek o 3 mln zł).
Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od 18. kwietnia 2006) - 13,7 mln zł (1,89 mln zł rok wcześniej).
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Dziennik Bałtycki" - spadek z 7,03 mln rok temu do 6,47 mln zł obecnie. Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w kwietniu 2007 roku 224 972 232 zł wobec 206 893 981 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącIV.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety206 893 981 złGAZETA WYBORCZA77 825 609 złRZECZPOSPOLITA17 835 061 złFAKT17 732 770 złSUPER EXPRESS7 446 585 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 039 690 złPULS BIZNESU4 854 902 złGAZETA PRAWNA4 800 162 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 551 510 złMETROPOL4 249 608 złDZIENNIK ZACHODNI3 994 421 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w kwietniu 2007 roku:z autopromocjąRok / MiesiącIV.2006IV.2007MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]Telewizja761 148 350 zł906 251 042 złRadio125 900 228 zł137 952 630 złGazety213 204 339 zł231 932 104 złMagazyny235 817 150 zł244 230 625 złRazem1 336 070 067 1 520 366 401 zł











