General Motors Europe w Universal McCann

Budżet mediowy marek samochodów koncernu General Motors w Europie obsłuży sieć domów mediowych Universal McCann

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Universal McCann wygrał trwający od kilku miesięcy przetarg, w którym obok niego uczestniczyły domy mediowe Carat (grupa Aegis) i MindShare (WPP). Pozyskany budżet wynosi ok. 600 mln euro. Universal McCann będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów w 45 krajach od stycznia 2005 roku. Obsłuży marki Vauxhall, Opel, Saab i Chevrolet.Dotąd Universal McCann obsługiwał budżet mediowy GM w niektórych krajach. Zmiany nastąpią m.in. w Belgii, Holandii czy Niemczech. W Polsce Universal McCann obsługuje GM od 1992 roku - planuje i kupuje media dla Opla, Chevroleta i Saaba. 

Press.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online