GfK Polonia wprowadza innowacyjne badanie konsumpcji mediów

GfK Single Source Panel to jednoźródłowe, nieoparte na pamięcirespondenta badanie konsumpcji radia, prasy, telewizji, internetu,kina, direct mailingu oraz produktów i usług. GfK Polonia, trzeciafirma badawcza w Polsce pod względem obrotów, zaprezentuje badanie18 września podczas konferencji wprowadzającej do Polski nowąmetodologię.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W badaniu wykorzystane zostanie unikalne urządzenie EMMprzypominające z wyglądu telefon komórkowy. Urządzenie opierającsię na metodzie porównywania dźwięków (tzw. sound matching) nagrywaco szóstą sekundę dźwięku słyszanego przez respondenta - dostarczaw ten sposób danych o słuchalności radia i oglądalności telewizji.EMM jest wyposażone w skaner kodów kreskowych (czytelnictwo prasy)i dyktafon ( m.in. pomiar konsumpcji kina). Badanie uzupełnianaliza konsumpcji produktów i usług prowadzona metodą CAPI(wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo).

Dane dostarczone dzięki GfK Single Source Panel będą ważnymźródłem wiedzy zarówno dla domów mediowych, jak i wydawców,nadawców czy reklamodawców. Pozwolą stworzyć unikalną bazę danychumożliwiającą optymalizację kampanii multimedialnych.

Polska to drugi kraj w Europie, w którym będzie dostępne GfKSingle Source Panel. Od 2006 roku badanie z powodzeniem oferuje GfKwe Włoszech. Wśród kilkudziesięciu klientów są m.in.: duże domymediowe, media i reklamodawcy.

Konferencja 18 września

GfK Polonia zaprezentuje badanie GfK Single Source Panel podczaskonferencji, która odbędzie się we wtorek 18 września o godz. 11.00w kinie Silver Screen (sala nr 1) przy ul. Puławskiej 17 wWarszawie. Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostanądoświadczenia z wprowadzenia badania we Włoszech, a także ofertaGfK Single Source Panel dla polskiego rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii