GfK: tylko 13 proc. konsumentów chce płacić za treści online

Zdecydowana większość internautów chce mieć darmowy dostęp do znajdujących się w sieci treści.

km - źródło: NewTeeVee
km - źródło: NewTeeVee
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę GfK Group, w którym udział wzięło 16,8 tysiąca osób w wieku co najmniej 15 lat z USA i 16 krajów Europy. Okazało się, że tylko 13 proc. respondentów jest gotowych do płacenia za treści w internecie. 8 proc. mogłoby zgodzić się na płacenie za treści wolne od reklam, podczas gdy 5 proc. reklamy by w tym nie przeszkadzały. Z kolei 1/3 ogółu badanych wyraziła pogląd, że wszystkie treści umieszczane online powinny być darmowe i pozbawione reklam. Najniższy, 7-proc. odsetek pytanych gotowych do płacenia za informacje w sieci, odnotowano w Europie Wschodniej. Za to w Szwecji taką gotowość wyraziło 23 proc., w Wielkiej Brytanii 18 proc., a w USA 17 proc. respondentów.

km - źródło: NewTeeVee
Autor artykułu:
km - źródło: NewTeeVee
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online