Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że średni udział Dwójkiw czasie emisji programu (poniedziałki, wtorki, 19.05) wyniósłdotychczas zaledwie 9,91 proc. w grupie 4+ i 9,71 proc. wkomercyjnej 16-49. Rok temu w tym czasie Dwójka nadawała "Kołofortuny", przyciągając tym samym 2,3 mln widzów przy udzialewynoszącym odpowiednio 17,09 proc. i 12,48 proc.
Obecnie Dwójka w czasie nadawania "Gilotyny"zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-emnadającym wtedy "Fakty" i osiągającym 32,55 proc. udziału, a takżeza "Polsatem" ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda"; 20,55 proc.) orazTVP 1 (gł. "Wieczorynka"; 15,28 proc.).
Dane telemetryczne pokazują, iż teleturniej oglądają najchętniejkobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz widzowiez wykształceniem podstawowym.

Oglądalność "Gilotyny" odcinek poodcinku
Widownia konkurencji w czasie emisjiprogramu
Profil widza teleturnieju











