"Gładki przejazd" po wygranym przetargu - Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw w akcji dla marki Zelmer z olimpijczykiem Zbigniewem Bródką w roli głównej

Firmy Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw wygrały przetarg marki Zelmer na całościową obsługę wizerunkowo-sprzedażowej akcji golarek elektrycznych marki Zelmer. Kampania Gładki przejazd obejmuje działania reklamowe, digital i PR. Osią komunikacji jest postać nowego ambasadora linii golarek elektrycznych Zelmer, Zbigniewa Bródki, który jako pierwszy Polak zdobył Puchar Świata w łyżwiarstwie szybkim oraz Mistrzostwo Olimpijskie na dystansie 1500m.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Latem br., firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego ogłosiła przetarg na przygotowanie koncepcji i strategii komunikacji dla linii męskich golarek elektrycznych, marki Zelmer. W jego wyniku została wybrana oferta konsorcjum firm Unlimited, hyperCREW i MSL Warsaw. Głównym bohaterem kampanii Gładki przejazd został złoty panczenista z Soczi, Zbigniew Bródka.

Z marką Zelmer współpracujemy już od 4 lat, wspierając ją w szeroko pojętych projektach z zakresu ATL i BTL. Gładki przejazd kontynuacja umacniania wizerunku marki – tłumaczy Michał Leszczyński, Strategic & Client Service Director w agencji Unlimited – By przygotować kampanię 360° dla linii golarek Zelmer do współpracy zaprosiliśmy specjalistów od social media, hyperCREW oraz PR, MSL Warsaw. Kreacja oparta na postaci Zbigniewa Bródki została przyjęta przez klienta, a także uzyskała bardzo dobre wyniki w badaniach konsumenckich, zrealizowanych przed rozstrzygnięciem przetargu.

Wykorzystanie wizerunku Zbigniewa Bródki oraz wejście w nową kategorię produktową jest elementem dalszego odświeżania wizerunku marki Zelmer – mówi Justyna Sobieraj, Brand Manager Zelmer. Chcemy być postrzegani, jako marka idąca z duchem czasu, a 60 lat doświadczenia pozwala nam jeszcze precyzyjniej trafiać w gusta i potrzeby coraz szerszej rzeszy Klientów.

Kampania Gładki przejazd oparta jest na najważniejszym atrybucie marki Zelmer, czyli niezawodności. Ta cecha została zaakcentowana poprzez angaż znanej i powszechnie podziwianej osobowości, na którą można liczyć. Najlepszym wyborem okazał się aktualny mistrz olimpijski z Soczi, Zbigniew Bródka. Dzięki swoim sukcesom w łyżwiarstwie szybkim i szlachetnemu zawodowi nosi przydomek Najszybszy strażak świata.

Zbigniew Bródka, by z powodzeniem wykonywać czynności, których się podejmuje w życiu, musi być szybki i niezawodny. Do tego zawsze jest dokładnie ogolony, bo jak przyznaje: lubi i musi mieć gładką twarz. Z kolei, marka Zelmer produkuje niezawodne urządzenia, którymi można się szybko i dokładnie ogolić. Dla działu kreacji z Unlimited było oczywiste, że drogi złotego panczenisty i Zelmera muszą się przeciąć. Zwłaszcza, że Zbigniew Bródka posiadając takie nazwisko, aż się prosi o...golenie. – wyjaśnia Natalia Szubarga, Creative Director w Unlimited.

Agencja Unlimited poza tradycyjnymi działaniami w punktach sprzedaży jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie serii filmów viralowych oraz murala w centrum Warszawy z wizerunkiem mistrza olimpijskiego w łyżwiarstwie szybkim. Kampanii towarzyszy również świąteczna akcja promocyjna prowadzona w sklepach – w sprzedaży są dostępne promocyjne zestawy zawierające golarkę i suszarkę marki Zelmer w prezencie.   

Agencja hyperCREW jest odpowiedzialna za przygotowanie, obsługę i promocję fanpage’u Gładki przejazd w serwisie społecznościowym Facebook i Instagram oraz kanał YouTube o tej samej nazwie. Odpowiada też za szerokie działania z zakresu buzz marketingu i zmiany na stronie www golarki.zelmer.pl.

Oficjalny start kampanii Gładki przejazd odbył się podczas konferencji prasowej  6 listopada, którą przygotowała agencja MSL Warsaw, odpowiedzialna za działania PR w ramach tego projektu. Zostały rozwiane także plotki o tym, że Zbigniew Bródka planuje zakończyć po tym sezonie karierę sportową. Akcja teaserowa Pożegnanie z Bródką, zwróciła uwagę opinii publicznej na postać olimpijczyka na niecałe 2 tygodnie przed konferencją prasową.

Za zakup mediów w internecie odpowiada ACR Media House. Kampania wizerunkowo-sprzedażowa została zaplanowana z uwzględnieniem głównych portali, takich jak Wirtualna Polska i Gazeta.pl oraz tematycznych, skoncentrowanych na takich obszarach, jak technologie, sport czy motoryzacja, ale także w wyszukiwarkach i po intencjach zakupowych.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online