Globalne wydatki na reklamę online zwiększą się o 10,1 proc. w br.

Pomimo globalnej recesji gospodarczej ciągnącej w dół wartościreklamowych budżetów, rynek internetowej reklamy przeciwstawia siętym tendencjom i cały czas notuje solidny wzrost.

km
km
Udostępnij artykuł:

W całym bieżącym roku wydatki na globalną reklamę online majązwiększyć się o 10,1 procenta - prognozuje dom mediowyZenithOptimedia, który jeszcze trzy miesiące temuszacował, że tegoroczne wydatki na internetową reklamę wzrosnąwobec 2008 roku o 8,6 procenta.

Wartość omawianego segmentu, który jako jedyny ma odnotowaćwzrost w bieżącym roku, ma wynieść 56,8 miliarda dolarów,stanowiących 12,6 procenta całego światowego rynku reklamy. Z koleido roku 2011 wskaźnik ten ma wzrosnąć do 15,1 procenta.

ZenithOptimedia prognozuje również, że globalne nakłady na całymreklamowym rynku zmniejszą się w bieżącym roku o 8,5 procenta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online