Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który zaplanowany jest od 31 sierpnia do 7 września, zaś wielki finał odbywa się w Krakowie - firma kurierska GLS Poland jest jego partnerem i sponsorem.
W roli głównej w kampanii występuje Qczaj (czyli Daniel Kuczaj – trener i influencer).
Tegoroczna akcja realizowana jest pod hasłem: "Elastyczni w pomaganiu, elastyczni w dostarczaniu", które nawiązuje do idei biegu Poland Business Run, jednocześnie podkreślając elastyczność również w usługach GLS (odbiór w automatach i punktach GLS, dostawa kurierem do domu).
Zakres działań agencji Insignia obejmuje m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii i przygotowanie KV oraz assetów do działań digitalowych oraz social mediowych, koordynacje prac produkcyjnych i kreatywnych, zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii mediowej, dobór influencera i całościową koordynację współpracy z nim, jak również moderacją i przeprowadzenie konkursu, w którym nagrodą jest udział w biegu w Krakowie w finale z "drużyną Qczaja".












