GM szuka agencji do europejskiej kampanii nowego modelu Meriva

Firma General Motors (GM) szuka agencji, która przygotujeprzyszłoroczną paneuropejską kampanię reklamową promującą nowymodel Opla Meriva.

km
km
Udostępnij artykuł:

Amerykański koncern motoryzacyjny skontaktował się w tej sprawiez wieloma agencjami, a pierwsze spotkania są zaplanowane nanajbliższe kilka tygodni.

Ostateczna decyzja w kwestii wyboru agencji ma zostać podjętanajwcześniej w październiku, a pierwsza część kampanii zaplanowanajest na początek 2010 roku.

Ostatnio GM ogłosił także przetarg na planowanie i zakup medióww Europie. Warty około 400 milionów funtów budżet obsługiwany jestobecnie przez dom mediowy Carat.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa