Do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego GoldenArrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac.Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketinginternetowy.Zgłoszenia w poszczególnych kategoriach:" 1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)" 2. Program lojalnościowy (13 projektów)" 3. Promocja sprzedaży (9 projektów)" 4. Experiential marketing (17 projektów)" 5. Marketing internetowy (21 projektów)" 6. Marketing mobilny (5 projektów)" 7. Telemarketing (3 projekty)" 8. Direct response advertising (2 projekty)" 9. Kampania zintegrowana (7 projektów)" 10. Non profit (2 projekty)" 11. Golden Arrow Design (6 projektów)" 12. Golden Arrow Open (14 projektów)" 13. Salon odrzuconych (6 projektów)
Najwięcej - pięć - nominacji otrzymała Tequila\Polska (w tymdwie wspólnie z innymi firmami). Cztery szanse na nagrodę manatomiast Call Center Poland SA.

Lista nominowanych:
Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20czerwca bieżącego roku w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkursorganizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFPCommunications.











