GoldenSubmarine z międzynarodową kampanią dla Green Petfood

Marka Green Petfood wystartowała z międzynarodową kampanią "Change starts in a bowl", skierowaną do świadomych właścicieli psów.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine z międzynarodową kampanią dla Green Petfood
Ruszyła kampania Green PetFood

Spot przedstawia codzienność psa i jego opiekuna, pokazując, że pełnowartościowa karma to podstawa energii, witalności i radości zwierzęcia. W reklamie nie ma jednak lektora ani muzyki – jego siłą są naturalne dźwięki psiego świata, takie jak niuchanie, szelest karmy, szczekanie i chrupanie.

Green Petfood - Change starts in the bowl

Podczas produkcji spotu zrealizowano również sesję zdjęciową z trzema parami psów i ich właścicieli. Każde ujęcie podkreśla to, co dla Green Petfood kluczowe: pełen energii pies i jego człowiek wspólnie eksplorują świat.

Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za produkcję spotu i sesję zdjęciową – dom produkcyjny GoldenProduction. Reklamę wyreżyserowała Kasia Grabek | Shootme.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media