Gong realizuje digitalową akcję marki Tymbark. Innowacyjna aplikacja FunBot to pierwsze w Polsce wykorzystanie sztucznej inteligencji do komentowania zdjęć w czasie rzeczywistym.

Agencja kreatywna Gong (Group One) odpowiada za unikalną cyfrową platformę dla Tymbarku, lidera rynku w kategorii soków, nektarów oraz napojów. FunBot, cyfrowa aplikacja autorstwa Gong to inteligentne wcielenie kultowego bohatera marki – kapsla, który od lat bawi odbiorców komentując rzeczywistość zabawnymi hasełkami. Aplikacja pozwala kapslowi rozpoznawać zdjęcia i komentować je w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hasełka są jeszcze celniejsze i śmieszniejsze. FunBot rozpoznaje kilka tysięcy obiektów, lokalizacji, a nawet celebrytów i cały czas się uczy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Gong dla Tymbark – innowacyjność wpisana w DNA marki

Tymbark, który wchodzi w portfolio Maspex, to jedna z najsilniejszych i najdłużej obecnych na rynku polskich napojów marka, której produkty trafiają do blisko 30 krajów na całym świecie. Znakiem rozpoznawczym Tymbarku jest angażująca komunikacja, niestandardowe akcje, innowacyjne kampanie i kultowy kapsel, który dzięki Gong zyskuje teraz nowe umiejętności.

Nasza współpraca z marką Tymbark po raz kolejny zaowocowała innowacyjnym na skalę Polski projektem. Bardzo ucieszyliśmy się, gdy Tymbark zdecydował się oddać w nasze ręce swojego brand hero i „wszczepić” mu sztuczną inteligencję. Po kilku miesiącach wdrażania algorytmów AI i wytężonej pracy copywriterów, widzimy że operacja się udała. FunBot rozpoznając zdjęcia, pozwala na interakcję z odbiorcami w zindywidualizowany, niespotykany dotąd sposób - mówi Michał Bucholc, creative director, Gong.

Agencja Gong specjalizuje się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych. W ramach kampanii 360 stopni odpowiada za kompleksową platformę komunikacyjną, rozwinięcie big idea kampanii ze spotów reklamowych na pozostałe kanały komunikacji - digital, mobile, event i social media.  Zintegrowane działania komunikacyjne, które obejmują również akcje niestandardowe potrwają do końca sierpnia. Gong i Tymbark współpracowały już projektowo na przestrzeni ostatniej dekady. Agencja przygotowała dla marki m.in. wielokrotnie nagradzaną „Operację: Kapsel”. Zrealizowana 8 lat temu pierwsza w Polsce kampania z wykorzystaniem “alternate reality game” stała się benchmarkiem nowoczesnej i angażującej komunikacji brandu z konsumentami.

Gong to jedna z wiodących agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad pięćdziesięciu twórców kreacji w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 16 lat  zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP), a ostatnio również wyróżnienie M&MP za działania 360 stopni. Gong jest częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy reklamowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji