Uruchamiany przez Google Polska program edukacyjny dotyczydziałań marketingowych w wyszukiwarkach i programu reklamowegoAdWords. Głównymi tematami szkoleń będą budowa kampanii reklamowychi obsługa konta w tym systemie oraz poprawa wyników trwającychakcji. Podczas zajęć przedstawione też zostaną sposoby śledzenia ianalizowania wyników działań reklamowych w wyszukiwarkach orazmetody budowania witryn internetowych pomagających pozyskiwaćnowych klientów.
- Wielu naszych użytkowników deklarowało chęć wzięcia udziału wszkoleniach, ponieważ ta forma umożliwia bliższą analizę narzędzireklamowych oraz skorzystanie z wiedzy, opinii i rad ekspertów -argumentuje Janusz Moneta, country marketing manager CEE w GooglePolska.
Zajęcia prowadzone przez niezależnych specjalistówdoświadczonych w marketingu wyszukiwarkowym odbędą się 5 listopadaw Poznaniu, 13 i 15 listopada w Warszawie oraz 9 grudnia 2008 weWrocławiu. Płatność za udział w szkoleniach obejmuje otrzymanie200-złotowego kuponu do wykorzystania w ramach nowego lubistniejącego konta Google AdWords.












