Google udostępnia symulator kampanii AdWords

Google opracowało narzędzie do symulacji kampanii w swoim systemiereklamowym AdWords. Opiera się ono na bieżących danych, pozwalającefektywniej planować takie akcje dla konkretnych słów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępniony przez Google symulator kampanii w systemiereklamowym AdWords na podstawie analizy statystyk z siedmiuostatnich dni oblicza liczbę wyświetleń reklamy dla wybranejmaksymalnej stawki CPC, potencjalną liczbę kliknięć w reklamę orazkoszt jednego kliknięcia. Dzięki temu narzędzie pozwala ocenićkorelacji między licytacjami, ruchem na stronie i ogólnymi kosztamikampanii dla konkretnych słów kluczowych. Aplikacja zostałazamieszczona w zakładce "Słowa kluczowe" interfejsu kontaAdWords.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"