GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi

Koncern GroupM, do którego należą domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus, wprowadza w Polsce markę technologiczną LemonPi. Umożliwia ona tworzenie dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron internetowych reklamodawców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak twierdzą przedstawiciele GroupM, kluczową przewagą konkurencyjną LemonPI jest technologia pozwalająca w czasie rzeczywistym aktualizować dane na kreacji w oparciu o treści, jakie reklamodawca zamieszcza na swojej stronie www. Oznacza to, że klient nie musi dostarczać agencji listy produktów, które mają pojawiać się na reklamie. Niweluje to ryzyko związane z niedostosowaniem reklamy do aktualnej oferty produktów czy promocji cenowych, jakie prowadzi właśnie dany marketer. 

- Drugą kluczową przewagą LemonPi jest możliwość automatycznego tworzenia kreacji wysokiej jakości, a klient poprzez bezpośredni dostęp do narzędzia, może w prosty sposób modyfikować  jej wygląd. Dotąd automatyzacja planowania okupiona była często niższą jakością wizualną oferowanych w Polsce kreacji dynamicznych. Dzięki nowemu rozwiązaniu GroupM reklamodawcy nie będą musieli iść na tego typu kompromisy - zapowiada Tomasz Piątkowski, chief digital officer GroupM Polska.

Lokalnie technologia LemonPI będzie implementowana przez zespół programistów i designerów w ramach struktury GroupM Polska na rzecz klientów domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"